خرید، فروش و اجاره ملک، آپارتمان با اقساط بانکی در استانبول، آنتالیا، آلانیا

خرید، فروش و اجاره ملک، آپارتمان با اقساط بانکی در استانبول، آنتالیا، آلانیا و ترکیه، مهندسین مشاور طرح های عمرانی، بازرگانی و مالی در ایران – ترکیه

  • ۰
  • ۰


جاذبه های آنتالیا و استانبول ایرانیان را صاحب خانه می کند

 

به دلیل راحتی و مزایا در دستیابی به مسکن در ترکیه، به ویژه آنتالیا و استانبول در سال های اخیر، از جمله خواسته های ایرانیان برای خرید خانه در ترکیه افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

با توجه به موسسه آماری خرید و فروش مسکن ترکیه (TSI) در نوامبر 2018 ، ، خرید و فروش مسکن به مهاجران در مقایسه با سال قبل 117.1  درصد افزایش یافته است. در رتبه بندی خرید مسکن در ترکیه در ماه نوابر عراقی ها با خرید 3هزار مسکن در ردیف اول و ایرانی ها با خرید 463 مسکن در ردیف دوم قرار دارند.

ایرانیان به دلیل نزدیکی فرهنگ ، روابط تاریخی بین مردم، شرایط آزادی ترکیه و همچنین محیط زیست و جغرافیای مناسب، گردشگری، کیفیت ساخت و ساز خرید خانه در ترکیه را ترجیح می دهند.

 

ترکیه منطقه ای آزاد برای ایرانیان

Fatih Çayabatmaz ، مدیر عامل پاسپورت VIP ترکیه  در سپتامبر 2018 تصمیم گرفت تا میزان سرمایه گذاری مهاجران برای شهروندی ترکیه را با تصمیم دولت ترکیه به سطح معقولی کاهش دهد و با یادآوری سرمایه گذاری 250 هزار دلاری برای این منطقه و سرمایه گذاری ثابت 500 هزار دلاری گفت که این قدم برای افرادی که به فکر خرید خانه در ترکیه هستند مزایای بسیار جذابی دارد.

بیشترین خرید خانه ایرانیان در آنتالیا و بعد در استانبول است.  آنتالیا به دلیل داشتن دریا و آفتاب، زیبایی طبیعی و مرکز گردشگری اولین ترجیح ایرانیان برای خرید خانه است. از سوی دیگر استانبول به دلیل ویژگی های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی آن، و همچنین فرصت های آن برای تجارت و خرید، ترجیح داده می شود.

ترکیه منطقه ای آزاد برای ایرانیان است. ترکیه، جایی است که در آن مهاجران هم از لحظ دینی و هم از لحاظ مذهبی احساس راحتی می کنند. در استانبول از هر مذهب، زبان و ملیتی وجود دارد. دولت در خورد و خوراک و پوشش افراد دخالتی ندارد. انجام کسب و کار و سرمایه گذاری در ترکیه بسیار ساده است.

ایرانیان در حال حاضر از لحاظ خرید ملک در ترکیه  در ردیف دوم قرار دارند  اما در آینده ای نزدیک، مخصوصا پس از سال 2019، در ردیف اول قرار خواهند گرفت. امیدواریم که نتایج آثار تبلیغاتی را در سال جدید ببینیم.

 

ایرانیان می توانند در ترکیه نسبت به اروپا راحت زندگی کنند

بعضی از افراد به علت نگرانی در مورد بحران اقتصادی در آینده علاقه زیادی به زندگی در خارج از کشور دارند.

برای ایرانیان  زندگی در کانادا، آمریکا نه بلکه به دلیل نزدیک بودن راحتی و طرز زندگی و تاریخ   ترکیه را پیشنهاد می کنیم. ترکیه کشوری است که از مهاجران استقبال خوبی می کند. ایرانیان در ترکیه نسبت به اروپا می توانند راحت تر زندگی کنند، راحت تر خرید کنند  و از لحاظ خوردن و نوشیدن هیچ مشکلی ندارند. این ها مهم ترین عواملی هستند که ایرانیان خرید ملک در ترکیه را انتخاب می کنند. کانال استانبول و افتتاح فرودگاه جدید در این شهر نیز از عوامل مهم انتخاب است.

 

در ترکیه حمل و نقل خوب و کیفیت مسکن بالاست

ترکیه به خصوص استانبول در مقایسه با سایر کشورهای همسایه، دارای چند فاکتور جذاب است:

وقتی که به ترکیه می روید احساس غریبگی نمی کنید. ترکیه برای ما مانند اروپا نیست. فرهنگ و شیوه زندگی ما بسیار نزدیک به ترک ها است. امنیت در این کشور یکی از عواملی است که ما را جذب می کند. بین شهرهای ترکیه، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر تشخصی استانبول انتخاب خوبی است. امکانات حمل و نقل در ترکیه بسیار خوب و کیفیت مسکن بالا است. خرید مسکن در کوتاه ترین زمان انجام می شود. خرید مسکن در ترکیه نسبت به کشور های اروپایی در کوتاه ترین زمان انجام می شود.



برای مقالات بیشتر به سایت نورا مراجعه فرمایید.
  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • farbod fahimi

نظرات (۱)

  • مجله اینترنتی چفچفک
  • خوش بحال اونایی که رفتن؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی